- Stalno povećavati produktivnost, rentabilnost, profitabilnost i tržišnu poziciju
- Osigurati kvalitet u svim fazama poslovnih procesa i razvijati organizacionu strukturu kvaliteta, uz stalno obrazovanje i usavršavanje zaposlenih
- Sve poslovne procese voditi prema propisanim postupcima, ali uvijek i iznova razmišljati o tome kako možemo stvari pojednostaviti i poboljšati
- Dobavljači su naši partneri, a dobra saradnja sa njima je važan elemenat za poboljšanje kvaliteta naših proizvoda.
- Svim kupcima naših proizvoda, na bazi praćenja savremenih trendova, nuditi optimalna rješenja.
- Zadovoljni kupci su garant našega opstanka i poslovnog uspjeha.
- Zapošljavati stručno i ambiciozno osoblje koje će imati mogućnosti i motivacijestalno se razvijati i usavršavati.
- Kontinuirano jačati osjećaj pripadnosti organizaciji, uspostavljanjem sistema vrijednosti ljudskih resursa putem kriterija znanja, obrazovanja i sposobnosti, čime će se ostvarivati poslovni rezultati na zadovoljstvo zaposlenika i svih zainteresiranih strana.
- Obavljati sve poslovne aktivnosti u skladu sa važećim zakonima i propisima iz oblasti zaštite životne sredine i zaštite na radu.
- Praćenje troškova s ciljem smanjenja istih, dajući naglasak na planiranje i sprečavanje, a ne otklanjanje neispravnosti.
- Odluke donositi na osnovu činjenica proizašlih iz nadziranja i mjerenja karakteristika proizvoda, procesa i sistema.